Subject: C-466/25
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Sep 2025 13:32:34 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],[email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/436
Kohtuasja number: C-466/25
Vastuse kuup�ev: 13.10.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: maksumenetlus; t�htaeg; vaidemenetlus; �igus heale haldusele; 
�igus t�husale �iguskaitsevahendile ja �iglasele kohtulikule arutamisele; 
�iguskindluse p�him�te
�iguslikud vormid: EL p�hi�iguste harta artikkel 41; EL p�hi�iguste harta 
artikkel 47

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8377

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium