Subject: T-287/26
From: <[email-masked]>
To: "Pille Kullamaa - MTA" <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 28 May 2026 10:25:17 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/289
Kohtuasja number: T-287/26
Vastuse kuup�ev: 11.06.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: kaupade klassifitseerimine; kombineeritud nomenklatuur; m��ruse 
kohaldatavus; toodete rubriikidesse paigutamine
�iguslikud vormid: m��rus (EM�) nr 2658/87 (kombineeritud nomenklatuur); 
rakendusm��rus (EL) 2024/2525; �henduse tolliseadustik

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8805

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium