Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Mar 2026 11:40:25 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu kasutusloa 
taotlust nr 2611371/02656 aadressile Põlva maakond, Põlva vald, Padari küla, 
Tartu-Petseri 28,6-30,5 km // Valgemetsa küla, Tartu-Petseri 30,5-34,1 km 
(Valgemetsa (km 31,602) ülesõidukoha automaatne foorisignalisatsioon) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 54 lg 6 p 1 edastab 
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) kooskõlastamiseks 
Valgemetsa (km 31,602) ülesõidukoha automaatse foorisignalisatsiooni 
kasutusloa taotluse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27785146>  (menetlus nr: 
540190), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.04.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KRISTI RUUL) 
poole.