Subject: FW: Utessuu II liivakarjääri maavara kaevandamisloa taotlus
From: "Tiit Harjak" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Sep 2025 17:41:41 +0300

Tere,
edastan registreerimiseks Rein Kallasele.
Parimat,

Tiit

From: Tanel Mäger <[email-masked]>
Sent: Tuesday, September 30, 2025 4:20 PM
To: Tiit Harjak <[email-masked]>
Subject: Utessuu II liivakarjääri maavara kaevandamisloa taotlus

Tere!

Kobras OÜ koostab Võrumaal Rõuge vallas Tsutsu külas asuva Utessuu II
liivakarjääri maavara kaevandamisloa taotlust. Mäeeraldis piirneb põhja
suunast Rõuge-Verijärve riigi kõrvalmaantee nr 25131 kaitsevööndiga.
Taotleja soovib mäeeraldise teenindusmaa osalist paiknemist riigitee nr
25131 kaitsevööndis, et ladustada sinna mäeeraldise alalt kooritav
kattekiht. Rajatav katendivall moodustab ühtlasi ohutusbarjääri karjääri
ja maantee vahele. Transpordiameti senisele praktikale tuginedes oleme
teenindumaa piiri joonestanud vähima kaugusega 13 m riigitee servast (vt
mäeeraldise plaan). Palume kooskõlastada teenindusmaa kattumise riigitee
kaitsevööndiga.

Lugupidamisega

Tanel Mäger

Geoloog, diplomeeritud mäeinsener tase 7
Kobras OÜ

-------------------------------------

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid.

E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada.

Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, teavitage
sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.