Subject: Soo-Nursi keskpingefiidri uuendamine, Võru linn, Võrumaa
From: "Erik, Aap" <[email-masked]>
To: "Peeter Uibo" <[email-masked]>, "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Jul 2026 18:18:53 +0300

Tere,

Saadan kooskõlastamiseks Elektrilevi OÜ tellitud Soo-Nursi keskpingefiidri
rekonstrueerimise projekti dokumendid. Tööde käigus asendatakse Võru
linnast kuni Käätso külani kulgev keskpinge õhuliin keskpinge
maakaabelliiniga.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Aap Erik

Kagu piirkonna

Välisvõrkude vanemprojekteerija

Vilja 14c, Võru, 65605

Mob +372 5309 0199

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.