Subject: Lisabrigaadi käivitamine
From: Kiirabi välijuht <[email-masked]>
To: "TA kriis" <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Dec 2024 13:55:35 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Anname teile teada, et käivitasime Lõuna regioonis Tartu Kiirabis
lisabrigaadi, kuna Häirekeskuses muutus kiirabiressursi kättesaadavus
kriitiliseks seoses kiirabide hõivatusega mitme paralleelse ressursimahuka
sündmusega.
Terviseameti kriisistaabi telefonile helistatud kell 09:18 ja kell 09:20
tulnud sealt luba brigaad käivitada.

Lisabrigaad oli aktiivne 06.12.2024  ajavahemikul 09:30 – 10:00

Praeguseks on olukord regioonis stabiliseerunud.
Aitäh koostöö eest!

Kiirabi välijuht

SA Tartu Kiirabi

Tel +372 53865025

[email-masked]