Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 18 May 2026 14:54:10 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu kasutusteatist 
nr 2611301/04828 aadressile Põlva maakond, Räpina vald, Pindi küla, 
Tartu-Petseri 55,2-58,3 km // Ruusa küla, Rusa // Tartu-Petseri 51,4-55,2 km 
(Ruusa (km 54,161) ülesõidukoha automaatne foorisignalisatsioon) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: TTJA edastab Ruusa ülesõidukoha automaatse 
foorisignalisatsiooni kasutusloa taotluse kooskõlastamiseks (EhS § 54 lg 6 p 
1).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27855196>  (menetlus nr: 
543162), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 28.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KAREN KLANDORF) 
poole.