Subject: <pealkirjata>
From: "Raimo Kullamaa" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Sep 2024 06:41:18 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere.

MTÜ Kääpa Hooldekeskus soovib Tarekese hoonesse Sotsiaalkindlustusametilt
juurde taodelda kahte lisa voodikohta üldhooldus teenuse pakkumiseks
klientidele.

Palume teie poolset kinnitust,et hoone vastab kehtivatele tuleohutus
normidele. Tuleohutus kontroll on hiljuti teostatud päästeameti
spetsialisti Alar Pagi poolt. Lisatud on  joonis ,kus on ära näidatud
soovitud ruumid uute voodi  kohtadega.

Lugupidamisega:

Raimo Kullamaa

MTÜ Kääpa Hooldekeskus

Juhatuse liige

5029306

[email-masked]