Subject: Ohtlik kampaania TikTokis
From: "Hannes Jaakson" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Oct 2025 10:44:10 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Meile saabus teavitus ühest kampaaniast, mida korraldab firma „Red Band 
Eesti“ TikTokis. Teavitaja tõi esile, et tegemist võib olla terviseriskiga, 
eriti kuna kampaania on mõeldud lastele ja võimalus on võita auhindu.

Soovime küsida, kas Terviseamet näeb sellises kampaanias terviseohtu. Kui 
näete ja teil on ka pädevus selline tegevus peatada, siis saame Teid 
nõustada ja igal sammul toetada selles osas, kuidas Digiteenuste Määruse 
(DSA) alusel eemaldamiskorraldust teha saab.

Video kampaaniast on siin:

https://vm.tiktok.com/ZNdphE9Rv/

Lugupidamisega

Hannes Jaakson

Digiteenuste jurist

Telefon +372 5853 8417 |  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked] |  <http://www.ttja.ee/> www.ttja.ee

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet

Endla 10a, 10122 Tallinn