Subject: Põhjamaade ühispöördumine: bakteriaalse DNA kontaminatsioon mRNA-vaktsiinides
From: "NORTH Eesti esindus" <[email-masked]>
To: "Ravimiamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Dec 2024 11:14:14 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud

Käesolevaga edastame Teile teadmiseks Põhjamaade, Balti riikide ning 
Ühendkuningriigi teadlaste ja tervishoiuekspertide koostatud pöördumise 
COVID-19 modifitseeritud mRNA vaktsiinide ohutuse ja kvaliteedi teemal.

COVID-19 mRNA vaktsiinid kujutavad endast terviseriske, mille kohta on 
tänaseks ümbelükkamatuid tõendeid. Pöördumises ja seda toetavas 
teadusandmete kokkuvõttes käsitletakse järgnevaid teemasid:

*	COVID-19 modifitseeritud mRNA vaktsiinid tõid kaasa enneolematu hulga 
kõrvaltoimete ja surmajuhtumite teateid. Avalike andmete korduvanalüüsid 
näitavad, et kõrvaltoimete esinemine ja nende tõsidus sõltusid vaktsiini 
partiist.
*	Mitmete sõltumatute teadlaste analüüsid näitavad, et Pfizeri ja Moderna 
toodete viaalides esineb plasmiidse DNA kontaminatsiooni varieeruval ja 
ülemäärasel tasemel. See võõr-DNA on tootmisprotsesside kõrvalsaadus, ja 
vaktsiiniviaalides seda olla ei tohi.
*	COVID-19 modifitseeritud mRNA vaktsiine ei testitud kunagi nende võime 
osas blokeerida viiruse levikut. Seetõttu oli teaduslikult põhjendamata ja 
eksitav survestada inimesi ennast vaktsineerima selleks, et kaitsta teisi.

Pöördumine on saanud tugeva rahvusvahelise toetuse – allkirja on andnud 432 
arsti, teadlast, poliitikut ja tervishoiuspetsialisti. Dokument saadeti 
25.–26. novembril kümne Euroopa riigivõimu (Taani ja Gröönimaa, Eesti, 
Soome, Island, Läti, Leedu, Norra, Rootsi ja Ühendkuningriik) 
peaministritele ja juhtorganitele järgmiste nõudmistega:

*	Koheselt peatada COVID-19 modifitseeritud mRNA vaktsiinide kasutamine.
*	Läbi viia sõltumatu ja läbipaistev uurimine nende heakskiitmise ja 
kasutamise osas.
*	Esitada teaduslikke tõendeid, mis näitavad, et puudub oht inimese DNA 
kahjustamiseks.

Pöördumine ja seda toetav teaduslik kokkuvõte on lisatud manusena.

Dokumendid saate alla laadida ka siit:

 <https://northgroup.info/estonia.html> https://northgroup.info/estonia.html

Palun tutvuge ja edastage kolleegidele! Kui soovite pöördumist oma nimega 
toetada või anda tagasisidet, saatke teade allolevale e-posti aadressile.

Sügava mure ja austusega

Põhjamaade, Balti riikide ning Ühendkuningriigi teadlaste ja 
tervishoiuekspertide nimel

Jonathan D. Gilthorpe

Kaari Saarma

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

NORTH Group

 <https://northgroup.info/> https://northgroup.info/