Subject: Tuleohutusülevaatusest vabastmine.
From: "Raul Juur" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jun 2026 19:00:45 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere.

Soovime taotleda vabastust antud hoonele tuleohutusülevaatusest: Võru 
maakond, Rõuge vald, Kallaste küla, Kallastekuivati, EHR kood: 113009207

Põhjus selles, et hoone ei ole kasutusel. Tegemist on vana kuivati hoonega, 
mis on omanikul ehitusregistris nimekirjas, aga reaalselt seal tegevust ei 
toimu ja uksed on lukus, tagamaks et keegi võõras sisse ei pääseks. Seetõttu 
soovime ka vabastada hoone tuleohutusülevaatusest.

Lugupidamisega

Raul Juur
Tuleohutusspetsialist (kutsetunnistus nr 166214)

EOKK OÜ
Laki 15, Tallinn
M: +37258451154
E: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.eokk.ee <http://www.eokk.ee>

EOKK OÜ põhitegevuseks on tuleohutusalaste teenuste ja toodete pakkumine. 
Läheneme iga kliendi probleemidele ja vajadustele personaalselt ning pakume 
kliendi vajadustest lähtuvaid terviklahendusi. Lisainfot küsige julgelt oma 
kliendihaldurilt või [email-masked] <mailto:[email-masked]> .