Subject: Peipsiääre valla 2025 aasta veeproovide seireajad
From: "Marily Laak" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 8 May 2025 10:57:21 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Peipsiääre valla avalike supluskohtade veeproovide seireajad 2025 aastal
on järgmised: 22.05, 19.06, 17.07, 14.08.

Lugupidamisega

Marily Laak

Keskkonnaspetsialist

Peipsiääre Vallavalitsus

+372 57 000 004

[email-masked]

From: Kaili Luik <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 8, 2025 10:51 AM
To: Marily Laak <[email-masked]>
Subject: 2025 aasta suplushooaeg

Tere

Annan teada, et tegelen 2025 aastal Tartumaa supluskohtadega.

Kas oleks võimalik saata seirekalendrid  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] peale.

Lugupidamisega

Kaili Luik

vaneminspektor (keskkonnatervis)

lõuna regionaalosakond

58366073

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.