Subject: Perearsti küsimus andmete edastamise kohta.
From: "Arved AG Praksis" <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Jan 2024 13:38:08 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Alun abi.

Kas perearst peab sellistele küsimustele vastama? Alguses oli küsimus ainult 
TVL kuupäevade kohta.

Tallinna Vangla koruduv päring perearstile.

"Tallinna Vangla Ida-Harju kriminaalhooldusosakonnas on arve XX(ik XX).

Millistel kuupäevadel on XX pöördunud perearsti poole töövõimetuslehtede 
avamiseks perioodil 20.11.2023-5.01.2024?

Millised haigused on olnud perearstile pöördumise põhjuseks?

Kas KK tervislik seisund oleks võimaldanud töövõimetuslehtede ajal ilmuda 
kriminaalhooldaja juurde registreerimisele ja üldkasuliku töö sooritusele?

Isikukood krüpteerimiseks XX

Kriminaalhooldusseaduse § 4 järgi on kriminaalhooldajal õigus saada 
asutustelt ja isikutelt kriminaalhooldusülesannete täitmiseks vajalikku 
teavet".

Lugupidamisega ja ette tänades
Anna Gretšenko
Perearst
AG Praksis OÜ