Subject: Teid on kaasatud menetlusse arvamuse avaldamiseks
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 7 May 2026 16:47:03 +0300

Saue Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlus nr 
2611002/02369 aadressile Harju maakond, Saue vald, Maidla küla, 11244 
Kiisa-Maidla tee // Kuivajõe // Loigu // Mõisamäe // Männimetsa // Möldri // 
Puhkeala // Sinilille // Ääsmäe küla, 11247 Ääsmäe-Hageri tee // Kernu 
metskond 161 // Sorge (Ääsmäe-Hageri jalg- ja jalgrattatee) ja soovib teid 
kaasata menetlusse.

Kaasamise kutse põhjus: Saadame teile projekteerimistingimuste taotluse 
kommenteerimiseks ja arvamuse avaldamiseks. Valminud on esialgne 
eskiisjoonis, millele ootame teie tagasisidet.

Palun avage menetlus e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27843131> . E-ehituse 
keskkonda saab sisse logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust ootame kuni 18.05.2026 (k.a). Pärast selle tähtaja möödumist loeme, 
et teil ei ole menetluse osas vastuväiteid.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saue Vallavalitsus) või menetleja (GERTHARD TINTS) poole.