Subject: F4 kategooria ilutulestiku info ja teavitamine. 28.05.2025 EGCC Estonian Golf & Country Club. Klubi tee 4, Manniva, 74217 Harju maakond
From: TulePood ilutulestikud - PyroShow OÜ <[email-masked]>
To: Politsei Põhja <[email-masked]>,Päästeamet Põhja <[email-masked]>, "Diana Krotova" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 26 May 2025 17:52:16 +0300

Tere,

Käesolevaga informeerime ilutulestikust kus kasutame F4 kategooria 
pürotehnilised tooted.

Ilutulestiku koht:  Klubi tee 4, Manniva, 74217 Harju maakond
Ilutulestiku kellaaeg.: 28.05.25.ajavahemikus 21:45-22:25 (kestvus kuni 3.5 
minutid)
Kasutatakse F4 kategooria pürotehnilised tooted  lennukõrgus on kuni 125 
meetrit

Ilutulestiku korraldaja nimi: PyroShow OÜ.  Registrikood 12749849
Tegevusaadress: Punane tn 40 Tallinn Harjumaa 13619
MTR tegevusloa registreeringu number : LPK000152

Vastutav pürotehnik: Anton Babenko Kutsetunnistuse number : 151890
Abipürotehnik: Dmitri Makovi Kutsetunnistuse number : LT085976

-- 

Lugupidamisega,

TulePood.ee <http://TulePood.ee>  - Parim ilutulestiku kaubamaja!
GenderParty.ee <http://genderparty.ee/>  - Baby Gender Reveal Celebrations

*	PyroShow OÜ
*	F4 Pürotehnika ja PROFI Show
*	Litsentsi nr. LPK000152
*	Tallinn Punane 40 13619
*	mob: +3725587599, +37255572859

*	Facebook <https://www.facebook.com/tulepood.ee/> , Instagram 
<https://www.instagram.com/tulepood_ee_ilutulestikud/>  TikTok 
<https://www.tiktok.com/@tulepood.ee>

NB! Sõnum võib sisaldada konfidentsiaalset infot. Kui olete sõnumi saanud 
eksituse tõttu, palun informeerige saatjat, klõpsates nuppu "Vasta" 
("Reply"), seejärel kustutage sõnum oma arvutist. Ärge tehke sõnumist 
koopiaid, ärge levitage ega säilitage seda. Kuigi me usume, et sõnum ja ka 
selle võimalikud manused on vabad viirustest, mis võivad arvutit või IT 
süsteemi kahjustada, avate sõnumi või selle manuse(d) siiski omal 
vastutusel. Meie ei vastuta kahjude ega probleemide eest, mis võivad tekkida 
selle sõnumi või manus(t)e avamise tagajärjel.

P Säästke loodust! Mõelge enne printimist