Subject: RE: Töörühma liikme määramine Põhjamaade–Balti vesinikukoridori riigi eriplaneeringu koostamist nõustavasse töörühma
From: Liina Roosimägi - TTJA <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Cc: "Monika Korolkov - MKM" <[email-masked]>, "Andree Kool - TTJA" <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Jul 2026 12:30:44 +0300

Tere,

Edastan Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti poolt töörühma liikme
andmed:

Andree Kool, peaspetsialist, e-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]> , tel: 5113726 ning asendusliige Liina
Roosimägi, ehitus- ja tööstusbüroo juhataja, e-post:
[email-masked] <mailto:[email-masked]> , tel: 6672004

Lugupidamisega

	Liina Roosimägi

juhataja

Ehitus- ja tööstusbüroo

6672004 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
<https://ttja.ee/> www.ttja.ee

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet

Endla 10A, 10122 Tallinn

Koos loome ohutuma ja õiglasema Eesti!

From: Monika Korolkov - MKM <[email-masked]>
Sent: Wednesday, July 15, 2026 3:20 PM
To: [email-masked]; [email-masked]; info <[email-masked]>;
[email-masked]; [email-masked]; Info - TTJA <[email-masked]>;
info - MKA <[email-masked]>
Cc: info - MKM <[email-masked]>
Subject: Töörühma liikme määramine Põhjamaade–Balti vesinikukoridori riigi
eriplaneeringu koostamist nõustavasse töörühma

Tere

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium koostab Põhjamaade–Balti
vesinikukoridori ja selle toimimiseks vajaliku taristu riigi
eriplaneeringut ning keskkonnamõju strateegilist hindamist. Planeeringu
koostamise toetamiseks moodustatakse käskkirjaga nõustav töörühm, kuhu
kaasatakse riigiasutuste, ametite ja teiste asjaomaste organisatsioonide
esindajad.

Palume määrata Teie asutusest üks töörühma liige. Töörühma liikme ülesanne
on panustada planeeringu koostamisse oma asutuse valdkondlike teadmiste ja
kogemustega ning osaleda sellega seotud aruteludes ja
kooskõlastusprotsessides. Töörühma töö kestab kuni riigi eriplaneeringu
menetluse lõpuni.

Palume edastada hiljemalt 05.08.2026 järgmised andmed:

*	ees- ja perekonnanimi;
*	ametikoht;
*	e-posti aadress;
*	telefoninumber.

Andmed palume saata e-posti aadressil [email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Lisateave planeeringu kohta on leitav veebilehel: Põhjamaade-Balti
vesinikutaristu Eestis | Riigiplaneering
<https://riigiplaneering.ee/vesinikutaristu> .

Täname Teid koostöö eest.

Parimate soovidega

	Monika Korolkov
riigi planeeringute nõunik
Maa- ja ruumipoliitika osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+372 5884 7055  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://www.mkm.ee> www.mkm.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn