Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Jun 2025 09:22:39 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2511271/17168 aadressile Tartu maakond, Tartu linn, Tähtvere 
küla, Tapa-Tartu 421,6-424,7 km // Vorbuse küla, Tapa-Tartu 419,9-421,6 km 
// Tartu vald, Kastli küla, Ploomiriba // Raudteeäärse tee // Tapa-Tartu 
409,5-415,1 km // Tapa-Tartu raudtee R30 // Tapa-Tartu raudtee R32 // 
Üleraudtee // Kärkna küla, Kärkna raudteejaam // Maramaa küla, 5-419,8 km // 
9-419,2 km // 25 km // 33 km // 85 km // Tapa-Tartu 417,3-419,9 km // 
Tapa-Tartu 418,7-419,2 km // Tapa-Tartu 419,4-419,8 km // Pupastvere küla, 
Sireli // Tapa-Tartu raudtee R37 (Kärkna raudteejaama 
elektritsentralisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: TTJA edastab ehitusloa taotluse 
kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27435154>  (menetlus nr: 
487190), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.07.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (BRITTA PERT) 
poole.