Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jun 2026 16:19:17 +0300

Hiiumaa Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/04723 aadressile Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Emmaste-Selja küla, 
Liivaselja // Prisma // Selja // Kabuna küla, Kabuna tee // Kalmumetsa // 
Kapa // Kautla // Keedu // Kopli // Leetsa // Lootuse // Lume // Matse // 
Putkaste metskond 247 // Raadiko // Sula // Urma // Veski // Virnamaa // 
Külama küla, 84 Emmaste-Luidja tee // Ellerheina // Liinimetsa // Pendi // 
Pertla // Poola // Raadiko // Rehavarre // Särje // Takise tee // Teeääre // 
Tiidu // Lassi küla, Rukismaa // Susi // Leisu küla, Hansu // Hansutee // 
Kadakniidu // Vaino // Nurste küla, 84 Emmaste-Luidja tee // Ole küla, 
Hole-Andruse-Simo // Langi // Lengi // Lingi // Mäki // Põlluveere // Selja 
// Prähnu küla, Hole // Külaküla-Selja tee T2 // Milla // Mäki // Sinima 
küla, Kupitsa // Leediku // Lillemäe // Pirgi // Pärna // Ranniku // Siimu 
// Tuultepesa // Umbsoo // Veskimäe // Vanamõisa küla, Jaagu // Jaagu-Ranna 
// Järvesoo // Keraheina // Leediku // Põllunuka // Siimu // Siloaugu tee // 
Vanamõisa-Kurisu tee T2 // Viiri küla, Jumbu // Ohulille (IP9107 
Emmaste-Õngu BLL Hiiumaa) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitustegevus toimub riigimaantee kaitsevööndis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27879623>  (menetlus nr: 
550934), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 12.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Hiiumaa Vallavalitsus) või menetleja (PILVI POST) poole.