Subject: Eesti Kaubandus-Tööstuskoja arvamus maksuvaldkonna direktiivide ettepanekute kohta
From: "Sandra Melani Mellikov" <[email-masked]>
To: "Kevin Kassihin - RAM" <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>
Cc: "Mait Palts" <[email-masked]>, "Marko Udras" <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Sep 2026 15:06:52 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Tere
 
Kaubanduskoda tänab võimaluse eest avaldada arvamust maksuvaldkonna
direktiivide ettepanekute kohta. Edastame manuses oma arvamuse
ettepanekute kohta.
 
Lugupidamisega
 
Sandra Melani Mellikov 
Jurist		
Eesti Kaubandus‑Tööstuskoda		
	
E‑post	[email-masked]	
Tel 	+372 604 0071	
	
	 <https://www.koda.ee/>  	

www.koda.ee   www.ettevotluskonkurss.ee  www.enterprise-europe.ee	
	
 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>  	
	 <https://www.linkedin.com/company/ecci/>  	
	 <http://www.enterprise-europe.ee/>  	
	 <https://een.ec.europa.eu/>