Subject: FW: Narva mnt 28c elektriliitumine // KK taotlus LC4913
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Jun 2026 15:22:23 +0300

Tere

Palun registreerida mulle menetlemiseks.

Delta viit: 7.1-2/26/8248-1

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Aneta Andersson <[email-masked]>
Sent: Wednesday, June 10, 2026 11:53 AM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Subject: Re: Narva mnt 28c elektriliitumine // KK taotlus LC4913

Tere

Saadan IKÕ-d kogu trassi kohta.

Tervitades

Aneta Andersson

Electrical designer | Projekteerija

+372 58504731

  _____

From: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 8, 2026 11:59
To: Aneta Andersson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Narva mnt 28c elektriliitumine // KK taotlus LC4913

Tere

Kuna isikliku kasutusõiguse lepingu sõlmimisega lõppeb kokkuleppe
kehtivus, siis palusime 05.juuni edastatud kirjaga vormistada IKÕ plaan
kogu varasema kokkuleppe aluseks olevale tehnovõrgule. Hetkel on koostatud
IKÕ plaan vaid käesoleva projektiga kavandatud ja varasemalt välja
ehitatud  riigiteega nr 1 km 12,29 ristuvale ja alajaama minevale
tehnovõrgule. Palun vormistada IKÕ plaan kogu kokkuleppe aluseks olevale
tehnovõrgule lisaks käesoleva projektiga kavandatule

Kuna see eraldiseisev reservtoru ei kuulu varasemalt sõlmitud kokkuleppe
koosseisu, siis palun täpsustada tehnovõrgu omanikul millisel õiguslikul
alusel on antud reservtoru riigitee maaüksusele rajatud?

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Aneta Andersson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 8, 2026 10:01 AM
To: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Narva mnt 28c elektriliitumine // KK taotlus LC4913

Tere

Saadan muudetud IKÕ joonise.

See üks reservtoru, mis on plaanil eraldi teistest torudest, ei ole nende
6tk pakki sees.

Tervitades

Aneta Andersson

Electrical designer | Projekteerija

+372 58504731

  _____

From: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, June 5, 2026 15:46
To: Aneta Andersson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Narva mnt 28c elektriliitumine // KK taotlus LC4913

Tere

Tutvudes põhjalikumalt sõlmitud kokkuleppe tingimustega riigimaa
kasutamiseks, siis kokkulepe punkti 5.1 kohaselt kehtib sõlmitud kokkulepe
kuni pooltevahelise isikliku kasutusõiguse lepingu sõlmimiseni Kokkuleppe
punktis 1.1.1 nimetatud kinnisasjal Tehnorajatise talumiseks Kokkuleppes
ning õigusaktides sätestatud korras. Tulenevalt sellest palun vormistada
IKÕ plaan kogu kokkuleppe aluseks olevale tehnorajatisele. Tulenevalt
sellest palun vormistada IKÕ plaan kogu kokkuleppe aluseks olevale
tehnovõrgule lisaks käesoleva projektiga kavandatule.

Vabandan, et antud kokkuleppe kehtivuse tingimust varasemalt ei märganud.

1.	Tingmärkides tuua välja ka olemasoleva elektrikaevu tingmärk.
2.	Täpsustada ristlõikena, mitu toru on alajaama ja elektrikaevu
vahel (analoogse ristlõikega nagu riigiteega ristuvate torude puhul).
3.	Projekteeritud madalpinge maakaabli tingmärgi selgituse ette
lisada Projekteeritud ja selguse mõttes eemaldada täiend „reservtorus“ ja
lisada projekteeritud kaitsetorule eraldi tingmärk ning lisada see
tingmärkide selgitusse.
4.	Alloleval pildil täiendada kollase värvusega tähistatud selgitust
lisades juurde termini kaitsetoru ehk „Olemasolevad reservtorud /
kaitsetorud“. Selgitusse siiski pole vaja torude arvu lisada, kui see on
nähtav plaani ristlõigetelt.

5.	Lisada ka naaberkinnistu maaüksuste katastriüksuse nimetus ja
tunnus.
6.	Kas alloleval pildil kollasega tähistatud reservtoru on üks toru 6
paketist? Kui jah, siis lisada ka see IKÕ alasse

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Aneta Andersson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 3, 2026 10:56 AM
To: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Narva mnt 28c elektriliitumine // KK taotlus LC4913

Tere

Muutsin IKÕ plaani.

Tervitades

Aneta Andersson

Electrical designer | Projekteerija

+372 58504731

  _____

From: Annika Matson < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, June 3, 2026 09:26
To: Aneta Andersson < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Narva mnt 28c elektriliitumine // KK taotlus LC4913

Tere

Tänan.

Kuna sõlmitud kokkulepe pole notariaalne, siis oleks mõistlik vähemalt
selle plaani ulatuses ka varasema kokkuleppe alusel olevad rajatiste
riigimaa kasutus notariaalselt kinnitada. Tulenevalt sellest palun lisada
IKÕ ala ka alajaamast tulevatele tehnovõrgu rajatistele (vt lisatud pilt –
tähistatud kollase värvusega) ning IKÕ plaani tingmärkides tuua välja ka
olemasoleva reservtoru (lisada ka arv, mitu reservtoru on) ja
elektrikaabli tingmärgid.

IKÕ plaani kirjanurka lisada palun ka plaani koostanud ettevõte, lisaks
koostaja nimele.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Aneta Andersson < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 2, 2026 4:01 PM
To: Annika Matson < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Re: Narva mnt 28c elektriliitumine // KK taotlus LC4913

Tere

Saadan IKÕ lepingu ja torude TJ.

Tervitades

Aneta Andersson

Electrical designer | Projekteerija

+372 58504731

  _____

From: Annika Matson < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 2, 2026 08:19
To: Aneta Andersson < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Narva mnt 28c elektriliitumine // KK taotlus LC4913

Tere

Transpordiamet on  09.04.2026  kirjaga nr
<https://adr.rik.ee/transpordiamet/dokument/18544268> 7.1-2/26/6011-2
kooskõlastanud Maardu linn Vana-Narva mnt 28c  elektriliitumise
projekteerimistingimuste nr 2611802/01599 eelnõu ning märkinud oma kirjas,
et juhul, kui soovitakse kasutada olemasolevat reservtoru, siis
kooskõlastamiseks esitatava projekti koosseisus esitada Transpordiametile
reservtorude teostusjoonis ja riigitee maaüksuse kasutamise õigust tõendav
dokument.

Reservtorude teostusjoonis kajastub projekti asendiplaanil, kuid
kooskõlastamiseks esitatud projekti koosseisust puudub reservtorude
riigitee maaüksuse kasutamise õigust tõendav dokument. Palun tehnovõrgu
omanikul esitada puudolev dokument. Transpordiameti (end Maanteeameti)
arhiivist paraku antud dokumenti ei õnnestunud leida.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Aneta Andersson < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 12, 2026 9:22 AM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Narva mnt 28c elektriliitumine // KK taotlus LC4913

Tere

Saadan kooskõlastuse taotluse. Elektrimaakaabel on planeeritud paigaldada
ol.oleva reservtoru sisse tee alla.

Tervitades

Aneta Andersson

Electrical designer | Projekteerija

+372 58504731