Subject: Seisukohtade esitamine
From: "Info Aadress" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>,Mari-Liis Sööt - JUSTDIGI <[email-masked]>,Markko Künnapu - JUSTDIGI <[email-masked]>
Cc: Keilin Tammepärg (ITL) <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jun 2026 16:36:36 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Teile Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu
16.06.2026 kirja nr 5.1-1/119-2 „Seisukohad kriminaalmenetluse seadustiku,
väärteomenetluse seadustiku, elektroonilise side seaduse ja teiste
seaduste muutmise seaduse eelnõu kohta“.

Lugupidamisega

Heleri Vahemäe

Büroojuht

Eesti Infotehnoloogia ja

Telekommunikatsiooni Liit

Lõõtsa 2B

11415 Tallinn

Mob 5115521

Tel 6177 145

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.itl.ee <http://www.itl.ee/>