Subject: FW: FW: FW: Jaama tn 41 kinnistu mahasõidu projekt
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Apr 2025 16:33:31 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Marko <[email-masked]>
Sent: Thursday, April 24, 2025 4:29 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Re: FW: FW: Jaama tn 41 kinnistu mahasõidu projekt

Tere Merike

Kunagi sai Teiega kooskõlastatud Vasalemmas mahasõiduprojekt, mis ristub 
kergliiklusteega. Lahendus sai koostatud viisil, et kergteele jäi 5cm AC8 
surf + 25cm killustiku. Ehitaja ei taha nuud aga tellijale garantiid anda, 
kuna kui mahasõit on valmis hakkab seda ajutiselt rasketehnika kasutama 
elamu ehituseks, mis ehitaja hinnangul võib jäävdeformatsioone tekitada. 
Projektis on ehitustransporti raske arvesse võtta ning AC8 surf 
deformatsiooni kindlus on tõesti madalam kui näiteks AC 16 Surf.

Kas Transpordiamet on nõus kui asendame jalgteel AC8 surfi AC16 surfiga ja 
tõstame paksust 6cm-ni?

https://www.dropbox.com/scl/fo/gb0animmafcrca6oe807y/AFRNWgqlf6dDqToAR0Ah93s?rlkey=yug3zmq4tzo3j418yd8sfomgc 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/gb0animmafcrca6oe807y/AFRNWgqlf6dDqToAR0Ah93s?rlkey=yug3zmq4tzo3j418yd8sfomgc&st=7lqp17yx&dl=0> 
&st=7lqp17yx&dl=0

Marko

K, 23. oktoober 2024 kell 01:08 Marko <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > kirjutas:

Tere Merike

Andmed on korrektsed. Tänan!

On Wed, Oct 23, 2024 at 9:35 AM Merike Joonsaar 
<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere.

Tänan, projekt on korras.

Nüüd sõlmivad TRAM ja huvitatud isik (Jaama tn 41b kinnistu omanik) 
ristumiskoha ehitamise lepingu. Kahepoolselt allkirjastatud leping annab 
huvitatud isikule õiguse ehitustöödeks riigitee alusel maal lepingus toodud 
tingimustel.

Lepingu vormistamiseks palun kinnistu omanikul kui lepingu allkirjastajal 
üle kontrollida oma kontaktandmed (vt allolev väljavõte). Kui andmed on 
õiged, saan kiirelt lepingu koostada ja saata allkirjastamiseks.

Peatset tagasisidet ootama jäädes.

Tervitades

Merike Joonsaar

From: Marko <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, October 22, 2024 4:09 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: FW: Jaama tn 41 kinnistu mahasõidu projekt

Tere taas Merike!

Tänan kiire tagasiside eest. Korrigeeritud projekt on allpool dropboxis

1)  Täpsustada nähtavuskolmnurga mõõdud ( 50 km/h puhul 3x80m). Parandasin 
seletuskirja ja asendiplaani joonist 3x80m peale.

2)   Riigitee nr on 11173. Viga oli pt 2.1.1. Parandasin ära.

3)   Riigiteel näha ette katte taastamine 1,5meetri laiuselt (katendi 
eksperdi hinnang). Tundub mõistlikum, korrigeerisin nii seletuskirja kui ka 
asendiplaani ja ristlõike joonist.

4)   Täpsustamist vajab, kas nähtavuse tagamiseks on vaja projekti mahus 
likvideerida/piirata puid, põõsaid vms. (Tee ääres on üsna palju puid, mida 
geoalusel otseselt välja toodud ei ole). Lisada vastav selgitus 
seletuskirja. Teie saadetud pilti pealt tundub tõesti et puud oleksid 
justkui lähemal kui topo peal määratud. Topo järgi on lähim puu 2,0m jalgtee 
kattest. Probleemi ma seal otseselt ei näe, kuna 3,0m tuleb mõõta antud tee 
puhul äärekivist ja jalgtee on ise juba 2,5m laiune. Lisaks olen joonisele 
peale pannud ka jalgtee nähtavusala, mille järgi probleeme pole. Loomulikult 
tasub alati topo täpsuses kahelda, mistõttu lisasin seletuskirja pt 2.2 
täiendava lause ja joonisin selle ka alla :).

https://www.dropbox.com/scl/fo/gb0animmafcrca6oe807y/AFRNWgqlf6dDqToAR0Ah93s?rlkey=yug3zmq4tzo3j418yd8sfomgc 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/gb0animmafcrca6oe807y/AFRNWgqlf6dDqToAR0Ah93s?rlkey=yug3zmq4tzo3j418yd8sfomgc&st=ogoocwnt&dl=0> 
&st=ogoocwnt&dl=0

On Tue, Oct 22, 2024 at 3:29 PM Merike Joonsaar 
<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere.

Tänan projekti eest.

Paar tähelepanekut projekti täiendamiseks.

1.	Täpsustada nähtavuskolmnurga mõõdud ( 50 km/h puhul 3x80m).
2.	Riigitee nr on 11173.
3.	Riigiteel näha ette katte taastamine 1,5meetri laiuselt (katendi eksperdi 
hinnang).
4.	Täpsustamist vajab, kas nähtavuse tagamiseks on vaja projekti mahus 
likvideerida/piirata puid, põõsaid vms. (Tee ääres on üsna palju puid, mida 
geoalusel otseselt välja toodud ei ole). Lisada vastav selgitus 
seletuskirja.

Tervitades

Merike Joonsaar

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, October 22, 2024 8:02 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Jaama tn 41 kinnistu mahasõidu projekt

Tere

Soovin esitada Jaama tn 41b kinnistu mahasõidu projekti kooskõlastamiseks. 
Jaama tänav 41b kinnistu  (86801:002:0133) asub Harju maakonnas, Lääne-Harju 
vallas, Vasalemma alevikus,  Vasalemma jaama tee 11173 kilomeetril 0.192.

Projekt on kättesaadav alloleva Dropbox linki kaudu.

 <https://www.dropbox.com/scl/fo/gb0animmafcrca6oe807y/AFRNWgqlf6dDqToAR0Ah93s?rlkey=yug3zmq4tzo3j418yd8sfomgc&st=l0a95hor&dl=0> 
https://www.dropbox.com/scl/fo/gb0animmafcrca6oe807y/AFRNWgqlf6dDqToAR0Ah93s?rlkey=yug3zmq4tzo3j418yd8sfomgc&st=l0a95hor&dl=0

Marko Toode

53474995

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.