Subject: Mahasõit riigiteelt nr 22220 Lähte-Elistvere tee
From: "Annely Kulland" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jul 2026 09:27:55 +0300

Tere,

Soovime tehnilisi tingimusi ja Transpordiameti poolseid soovitusi seoses
Tartu vallas Salu külas  asuva mahasõidu planeerimisega.

Mahasõidu asukoht riigiteelt nr 22220 Lähte-Elistvere tee. Edastan asukoha
joonise, punase joonega märgitud tee soovitud asukoht.

Maaomaniku soov on muuta olemasolevat teekoridori, et tema kinnistutelt
(79402:001:0119, 79402:001:0118, 79402:001:0637)

ei toimuks läbisõitu.

Maaomaniku sõnul jääb olemasolev sõidutee talli hoonete ja
treeningplatside vahele, on see olukord hobustele ja ratsutajatele ohtlik.

Kas joonisel märgitud asukohta on võimalik mahasõitu rajada?

Milliseid dokumente (nt projekt) ja kooskõlastusi on protsessi läbimiseks
vaja esitada?

Lugupidamisega,

Annely Kulland

Tartu Vallavalitsus

Teede ja liikluskorralduse spetsialist

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

5194 9904