Subject: Tere
From: <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 12 May 2026 20:46:25 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere.

Olen korstnapühkija meister Ivar Feiman ja mul on probleem Lõuna 
inspektoritega. Nendega  koostöö pole absoluutselt võimalik  kuna isegi 
telefonidele ei vastata , saadetakse sõnum, et helistab tagasi kuid pole 
seda nelja päeva jooksul teinud. Minu arvamus on ,et sedasi ei saa asju 
ajada. Vahest on asjadega väga kiire kuid selline tunne, et enne saab 
presidendi telefoni otsa kui meie Lõuna inspektori. Inspektorid , tundub ,et 
ei hooli üldse klientidest ja  koostööst korstnapühkijaga.

Oli probleem ja helistasin, võeti telefon vastu(teine inspektor seekord ja 
teine probleem) Rääkisin mure ära ja paluti meie vaheline kiri edasi saata. 
Klient tahab  maja maha müüa. Asjaga kiire . Inspektoritel kes võtavad minu 
eksperthinnangu järgi maju vastu, pole üldse selgeks tehtud, et mis ajast 
kehtib eksperthinnang. Nad nõuavad  70 aastat vanale majale eksperthinnangut 
ja korstna kõrgust 80 cm. Majal pole katust muudetud ja siis kehtivad vene 
aja normatiivid mis ütlevad et korstna kõrgus peab olema 50 cm.

Ühesõnaga, see inspektor (nr 2) ei tea aga seadustest ja eksperthinnanutest 
midagi. Kuidas saab selline inimene üldse olla omal töökohal kui ei tea 
kõige elementaarsemaidki asju?? Palun tehke inspektoritele selgeks millal on 
vaja teha eksperthinnang ja millised  normatiivi nõuded on majale  , mis on 
ehitatud enne kui hakkas kehtima korstna kõrguse nõue 80cm. Ja sooviks 
teada, kuidas on võimalik koostöö kui inspektorid ignoreerivad kõnesid ja 
probleemid jäävad lahenduseta. Minu jaoks on norm kui inimene lubab tagasi 
helistada siis seda ta ka teeb.

Üldiselt on probleemid jäänud lahenduseta ja kuidas sellisel juhul 
toimida??Sooviksin teiepoolset selgitust.

Lugupidamisega

Eesti Korstnapühkijate Koja juhatuse liige

Korstnapühkija meister Ivar Feiman