Subject: Maksu- ja Tolliameti arvamus Maksejõuetuse teenistuse ettepanekute kohta
From: "Signe Viimsalu - KA" <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet Info - KA" <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Jul 2025 14:11:12 +0300

Teadmiseks.

From: Maris Toomessalu <[email-masked]>
Sent: Friday, July 4, 2025 2:04 PM
To: Signe Viimsalu - KA <[email-masked]>
Cc: Erle Kõomets - RAM <[email-masked]>; Andres Suik - JUSTDIGI
<[email-masked]>
Subject: Maksu- ja Tolliameti arvamus Maksejõuetuse teenistuse
ettepanekute kohta

Lugupeetud Signe Viimsalu

Edastan Teile Maksu- ja Tolliameti arvamuse Maksejõuetuse teenistuse poolt
edastatud pöördumise ja ettepanekute kohta.

Lugupidamisega

  <https://emta.ee/sites/default/files/2023-01/lovid.png>

Maris Toomessalu
Maksejõuetuse spetsialist
Tulude osakond
Maksu- ja Tolliamet
676 4405
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://www.facebook.com/maksujatolliamet>
<https://www.linkedin.com/company/100561/>
<https://www.instagram.com/maksujatolliamet/>
<https://www.youtube.com/user/MTAvideod>

 <https://www.emta.ee> www.emta.ee

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.