Subject: RE: 25-92 Elektriprojekti kooskõlastamine: 13141 Sillamäe-Vaivara tee T2
From: "Tarmo" <[email-masked]>
To: "Arvo Veltri" <[email-masked]>
Cc: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 31 Mar 2026 14:43:29 +0300

Tere!

Olime sunnitud projekti lahendust muutma, sest Poe tn 9 maaomanikul olid 
liiga karmid tingimused, seega saadan muudetud dokumentidega kausta uuesti 
kooskõlastamiseks.

Esialgne

Muudatus

Lugupidamisega
Tarmo Tiits
Projekteerija
Stromtec OÜ
55699792

From: VAH teated <[email-masked]>
Sent: Tuesday, 10 February 2026 16:15
To: Tarmo <[email-masked]>
Subject: [JIRA] Teie pöördumine "Projekti kooskõlastamise taotlus - Harju 
maakond, Lääne-Harju vald, Kloogaranna küla, Luite tee" on lahendatud.

Tere

Teie pöördumine VAH-165495 "Projekti kooskõlastamise taotlus - Harju 
maakond, Lääne-Harju vald, Kloogaranna küla, Luite tee" on lahendatud.
Lahendaja selgitus: Edastame kooskõlastuse. Kooskõlastuse leiate manusest.

Küsimuste korral aitab Teid Marge Kasenurm ([email-masked] 
<mailto:[email-masked]> )

Heade soovidega
Elektrilevi OÜ