Subject: Kooskõlastuse küsimine jäätmekonteineri asukohale
From: "Pamela Talzi | Kadrina Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 5 May 2026 15:48:40 +0300

Tere

Kadrina Vallavalitsus palub kooskõlastust avaliku jäätmekonteineri
paigaldamiseks Teie kinnistutele.

Seoses Jäätmeseaduse muudatustega lisanduvad kohalikule omavalitsusele
kohustused jäätmete sorteerimise korraldamisel oma haldusterritooriumil
alates uuest korraldatud jäätmeveo perioodist – s.o. 1.mai 2027. Sellest
tulenevalt planeerime hajaasustuses asuvate jäätmekonteinerite asukohti
juurde luua, et sorteerimisvõimalused elanikele lähemale tuua.

1.	Viitna, Viitna parkla kinnistule (~koordinaatidega XY:
6592656.97, 613870.72) soovime paigutada 2,5 m3 pakendikonteineri ning 0,6
m3 paberi ja papi konteineri;
2.	Rõmeda, 17211 Tallinn-Narva tee kinnistule (~koordinaatidega XY:
6592080.98, 615778.59) soovime paigutada 1,1 m3 pakendikonteineri ning 0,6
m3 paberi ja papi konteineri;
3.	Kolu, 24 Tapa-Loobu tee kinnistule (Tapa suunal Kolu bussipeatuse
kõrvale: ~koordinaatidega XY: 6581338.20, 613793.57) soovime paigutada 1,1
m3 pakendikonteineri ning 0,6 m3 paberi ja papi konteineri;
4.	Jõepere, 17149 Rakvere-Jõepere tee kinnistule (24 Tapa-Loobu tee
suunal Jõepere bussipeatuse kõrvale: ~koordinaatidega XY: 6574490.72,
624781.12) soovime paigutada 1,1 m3 pakendikonteineri ning 0,6 m3 paberi
ja papi konteineri.

Konteinerite alused valmistab Kadrina Vallavalitsus vajadusel ette
purustatud kruusaga. Konteinerite ümbruse korrashoiu eest vastutuse võtab
enda kanda Kadrina Vallavalitsus.

Palun oma vastus anda sellele kirjale vastates hiljemalt 15.mai 2027.

Lugupidamisega

Pamela Talzi
keskkonnaspetsialist                      +372 5342 2783
Kadrina Vallavalitsus                      <http://www.kadrina.ee/>
www.kadrina.ee

  _____

Käesolevas e-kirjas sisalduv teave on mõeldud ametialaseks kasutamiseks
ning seda võivad kasutada vaid e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat
teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada.