Subject: Viimsi Vallavolikogu otsuse eelnõu esitamine kooskõlastamiseks
From: "Maarja Pilman" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Apr 2026 19:21:49 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan Terviseametile kooskõlastamiseks Viimsi Vallavolikogu otsuse
eelnõu „Detailplaneeringu kehtestamine: maaüksus Jaani VI“ kehtestatud
detailplaneeringu osaliselt kehtetuks tunnistamine elamumaa kruntide
täisehitusprotsendi, ehitusaluse pinna, lubatud ehitusala ja krundi
planeeritud sihtotstarvete osas“. (Vt kaaskiri ja eelnõu koos
detailplaneeringu materjalidega e-kirja manuses.)

Palume Terviseameti seisukohta hiljemalt 02.05.2026 (k.a) e-posti
aadressile [email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Heade soovidega

Maarja Pilman
planeeringuandmete spetsialist
planeeringute osakond
Viimsi vallavalitsus
+372 602 8851

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee