Subject: Selgitustaotlus MERAS § 24 lg 5
From: "Jaak Parre" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Cc: "Legal Dept Wallester" <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Aug 2026 19:38:13 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lp Rahandusministeerium

Edastan käesoleva e-kirja juurde lisatuna Wallester AS poolse 
selgitustaotluse seoses MERAS §-ga 24 lg 5.

Palun edastada vastus selgitustaotlusele e-kirja teel aadressile 
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Lugupidamisega

 <https://wallester.com/>

Jaak ParreHead of Legal

 <mailto:[email-masked]> 	  	 [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> 
<https://www.linkedin.com/in/jaak-parre> 	  	 LinkedIn 
<https://www.linkedin.com/in/jaak-parre>

Confidentiality notice: This e-mail message and any attachments are 
confidential and intended for the sole use of the intended recipient(s). Any 
unauthorized review, use, disclosure or distribution of this information by 
a person other than the intended recipient is prohibited and may be illegal. 
If you are not the intended recipient, please return the message to the 
sender and delete it and any attachments from your computer without copying 
it or disclosing its contents to anyone.

 <https://wallester.com/>
Wallester AS, Ahtri 6, Golden Gate,
Tallinn, 10151, Estonia.
www.wallester.com <https://wallester.com/>