Subject: Päring ametliku kinnituse saamiseks
From: Vesmaco OÜ <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Thu, 14 May 2026 13:57:56 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Palume väljastada ametlik dokument 12.05.2025 toimunud juhtumi kohta 
aadressil Nurmevälja 10, Maardu.

Palume teada anda, kui dokumendi väljastamiseks on vajalik täiendava info 
esitamine.

---
Vesmaco OÜ

t: +372 6418-550
e: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  w: vesmaco.ee 
<http://vesmaco.ee/>
a: Katusepapi 6, 11412 Tallinn <https://g.page/vesmaco>

 <https://www.facebook.com/vesmaco> 
<https://www.linkedin.com/company/vesmaco/>
 <http://vesmaco.ee/>