Subject: Narva üldplaneeringu esitamine seisukohavõtuks
From: "Peeter Tambu" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>,Tiit Oidjärv - MKM <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Tatjana Nikolajenkova" <[email-masked]>
Date: Fri, 29 Aug 2025 16:56:49 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Edastan seisukohavõtuks kirja Narva üldplaneeringu täiendustega
maakonnaplaneeringu rohevõrgustiku osas.

Lugupidamisega

Peeter Tambu, MSc

peaarhitekt (direktori asetäitja)

M: +372 5785 0810

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.narva.ee/> www.narva.ee

Narva Linnavalitsuse

Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise Amet

Peetri plats 5, Narva 20308

Tel: +372 359 9050

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]