Subject: Volitus
From: "Leelet Nellis" <[email-masked]>
To: "Info - TTJA" <[email-masked]>
Cc: "Ivo Popp" <[email-masked]>, "Merilin Kuusler" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jul 2026 18:39:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti infosüsteem,

Käesolevaga saadan Teile Bondora AS poolt väljastatud volikirja meie
töötajate Ivo Popp ja Merilin Kuusler nimele, mis on allkirjastatud
juhatuse liikmete Pärtel Tomberg ja Liisi Klettenberg poolt.

Volikirjaga soovime enda töötajaid registreerida kasutajatena JVIS
süsteemis, vastuvõtma kliendikaebusi ning esitama Bondora AS poolseid
seisukohti.

Kui teil on täpsustavaid küsimusi, vastame meeleldi.

Lugupidamisega,

Leelet Nellis

Bondora AS

Sent from Outlook for Mac
CONFIDENTIALITY DISCLAIMER: The content of this email and any attachments
are confidential. The information transmitted is intended only for the
person or entity to which it is addressed. Any review, retransmission,
dissemination, or other use of, or taking of any action in reliance upon,
this information by persons or entities other than the intended recipient
is prohibited. If you received this in error, please contact the sender
and delete the material permanently.