Subject: Kutse osaleda arutelul Tornimäe rahvamajas 26.05.2026
From: "Heiki Hanso" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 12 May 2026 12:06:35 +0300

Tere!

Kirjutame teile seoses Väikese Väina Seltsi poolt korraldatava aruteluga, 
mis toimub 26. mail 2026 kell 14.00 Tornimäe rahvamaja suures saalis 
(Rahvamaja, Tornimäe, 94501 Saare maakond).

Palume saata oma asutusest pädev ja kohalike oludega kursis olev ametnik, 
kes saab selgitada Transpordiameti seisukohti ning vastata võimalikele 
küsimustele.

Oleme saanud tagasisidet, et üks teie töötajatest on samal ajal hõivatud ega 
saa osaleda. Mõistame seda, kuid usume, et teie asutusel on võimalik leida 
mõni teine teemaga kursis olev esindaja, kes saab arutelul osaleda.

Peame oluliseks, et asjaosalistel on võimalus saada vahetut infot ning 
esitada küsimusi otse Transpordiameti esindajale.

Lugupidamisega,

Heiki Hanso

MTÜ Väikese Väina Seltsi nimel

Selles e-kirjas (kaasa arvatud manuses) sisaldub konfidentsiaalset teavet ja 
seda võivad kasutada vaid e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei 
tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edastada ega mistahes viisil 
kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva 
e-kirja eksituse tõttu, teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage 
e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person ohter than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.