Subject: FW: Küsimus renditööjõu isikuandmete töötlemisest
From: "press - AKI" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Jul 2025 16:51:08 +0300

From: Triin Omel <[email-masked]>
Sent: Monday, July 14, 2025 4:41 PM
To: press - AKI <[email-masked]>
Subject: Küsimus renditööjõu isikuandmete töötlemisest

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kirjutan teile raamatupidamise- ja maksuinfoportaalist RMP ja meil on
arhiivis küsimus-vastus, mis on hooajaliselt aktuaalne ja võiks
värskendada tänasesse päevas.
<https://rmp.geenius.ee/uudised/toooigus-uudised/tooturul-on-sundinud-uus-
rekord/>
https://rmp.geenius.ee/uudised/toooigus-uudised/tooturul-on-sundinud-uus-r
ekord/

Kas vastus on ka täna aktuaalne (Maksuamet ja Haigekassa nimetused
toimetame ise üle) või soovite täpsustada?

Heade soovidega

Triin Omel

--

Geenius Meedia OÜ

RMP portaali juht

Tel: 6 848 110, 52 191 75

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Raamatupidamis- ja maksuinfoportaal  <https://rmp.geenius.ee/>
RMP.geenius.ee