Subject: LC3050
From: "Holtsmann Siim" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Aug 2025 15:06:23 +0300

Tere!

Saadan ülevaatamiseks ja projekteerimistingimuste saamiseks Olle kinnistul
elektrisõidukite laadija elektrivõrguga liitumise porjekti, Tähtvere küla,
Tartu linn. Projekteerimistingimusi nõudis minult Tartu Linnavalitsus, et
need oleks mul projekti koosseisus.

Projekti raames ehitame uue alajaama Olle kinnistule koos uue
liitumiskilbiga. Alajaama toiteks peame ehitama uue keskpinge maakaabli
Sepa kinnistul õhuliini mastist pikki 22102 Vorbuse-Kardla teed kuni Olle
kinnistu nurgani. Teemaal olen planeerinud paigalduse kinniselt.

Vanatee kinnistutelt, mis samuti kuuluvad Transpordiametile, demonteerime
madalpinge õhuliini.

Lugupidamisega,

Siim Holtsmann

Projekteerija

Mobiil: +372 5918 9813

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Aadress: Lootuse tn 6, Õssu küla, Kambja vald, 61713 Tartu maakond

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.