Subject: FW: Küsimus tänse volikogu kodanike pooltunnis
From: "Hannes Karon" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 15 May 2025 14:24:32 +0300

Tere

Saku valla poole pöörduti Metsanurme külast, Kuresoo teelt. Nimelt on 
Transpordiametile kuuluva tee Kasemetsa tee ja Kuresoo tee ristumisel 
nähtavus väga halb ja liiklusohtlik. Palume riigiteede hooldajal nimetatud 
ristmikul tagada nähtavus ja eemaldada hekk.

Tervitades

HANNES KARON / vallamajanduse insener
Tel: 5912 8222
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Saku Vallavalitsus
 <http://www.sakuvald.ee/> www.sakuvald.ee 
<http://www.facebook.com/sakuvallavalitsus> 
www.facebook.com/sakuvallavalitsus

From: peeter leidmaa <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 15, 2025 12:11 PM
To: Peep Pukk <[email-masked]>; Hannes Karon 
<[email-masked]>; Kalev Eensaar <[email-masked]>
Subject: Küsimus tänse volikogu kodanike pooltunnis

Tere.

Metsanurme külast esitati küsimus. Kasemetsa tee ja Kuresoo ristmikul on 
väga halb nähtavus. Kas vald saab hekki piirata või kasvõi peegli 
paigaldada.

Edu soovides.

Volikogu liige Metsanurme külast

Peeter Leidmaa.

5054832

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.