Subject: Fwd: Narva kaagi püstitamine 06.-07.06.26
From: "Ilya Davydoff" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Raekoda" <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jun 2026 22:07:03 +0300

Tere! Kui saate, siis vastake. Mul on vaja teada, et olete minu kirja saanud 
ja ei ole vastu, kui püstitan Narva Raekoja platsile kaagi ajaloolisele 
asukohale kaagi installatsiooni.

Ilja Davõdov

+372 58083991

---------- Forwarded message ---------
От: Ilya Davydoff <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Date: ср, 27 мая 2026 г., 17:58
Subject: Narva kaagi püstitamine 06.-07.06.26
To: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

Tere!
Kavatsen oma initsiatiivil püstitada kaheks päevaks (06.-07.juuni) Narva 
Raekoja platsile viinerist tehtud kaagi koopia. Kaak püstitatakse seal, kus 
see seisis alates 1644.a kuni 1870.aastate alguseni. Kaagi asukoht ja selle 
üksikelemendid on kindlaks tehtud minu poolt teostatud arheoloogilise 
uuringu ja arhiivitöö käigus. Aktsiooni on juhtida linnaelanike ja linna 
võimuesindajate tähelepanu Narva kaagile, kui Narva esimesele 
mälestusmärgile, seaduse, õigusemõistmise ja linna süveräänsuse sümbolile. 
Kaaki varustame  infotahvli või lamineeritud posteriga, kus on tutvustav 
ketst kaagi ajaloo ja ürituse eesmärgi kohta. Aktsiooni korraldatakse 
aastast 2023. Kaak püstitatakse platsile 6.juunil umbes kl 10:00 ja viiakse 
sama päeva õhtul raekoja keldrisse. Püstitatakse taas platsile 7.juuni 
hommikul ja viiakse ära sama päeva õhtul. Raekoja koordinaatori Anna Judina 
nõusolek kaagi ööseks paigutamiseks raekoja ruumidesse on juba olemas.
Palun lubada mul kaagi püstitamist ülevalpool mainitud päevadel.

Lugupidamisega,

Ilja Davõdov
Narva kodu-uurija, arheoloog

Lisa. Mina oma tehtud kaagi installatsiooniga 2024. aastal