Subject: Valjala-Valjala II-etapp, Valjala alevik, Saaremaa vald, Saare maakond- kooskõlastamine
From: "Altoja, Keio" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Date: Sun, 12 Oct 2025 14:26:17 +0300

Tere,

Saadan kooskõlastamiseks Valjala-Valjala fiidri rekonstrueerimise projekti
II-etapi muudatuse(lisasin manusesse ka olemasoleva kooskõlastuse).
Muudatus hõlmab siis ringristmiku juures olevat trassi. Nimelt varasemalt
oli Kiriku tee 1//3 kinnistul ette nähtud üks puurimiskaevik, kuid antud
asukohast leiti kaevetööde käigus palju luid, siis Muinsuskaitseamet sealt
kaabliga enam minna ei lubanud ja tuleb trassi korrigeerida.

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Põhja projekteerimispiirkond

Keio Altoja

Projektijuht

Vesse 8, 11415 Tallinn

Mob +372 53 426415

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.