Subject: Kutse piiride kättenäitamisele. Pärnumaa, Lääneranna vald, Hõbesalu küla. Mardimihkli kü mõõdistamine.
From: "Erkki" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Jun 2026 14:37:32 +0300

Lp. 16184 Rame-Paatsalu tee katastriüksuse omanik

Eesti Vabariik, volit. Transpordiamet

                                                                             
                                                        Meie 03/06/2026

Kutse piiride kindlaksmääramisele ja kättenäitamisele

Piiri ja piirimärkide asukoha looduses kättenäitamise ja piiride 
kindlaksmääramise põhjus.

   Teatan Teile kuuluva 16184 Rame-Paatsalu tee (86301:001:0070) 
katastriüksusega piirneva Mardimihkli (86301:001:0176) katastriüksuse, 
aadressiga Pärnu maakond, Lääneranna vald, Hõbesalu küla, mõõdistamisest. 
Mõõdistamise toiminguks on Mardimihkili katastriükuse jagamine.

   Ühisel piiril on 3 tähistatud piiripunkti: käesoleva mõõdistusega on 
paigaldatud metalltorud piiripunktidesse nr 11. 17  ja 21.

Piirilõigus 11-17-21 ja piiripunktides on vaja läbi viia piiride 
kindlakstegemise toiming (vt. lisaks kindlakstegemise skeemi). Selgitused 
piiride kulgemise, piirimärkide ja piiride kindlaksmääramise kohta on 
leitavad lisatud Mardimihkli piiriprotokolli projektist.

Aeg ja koht

  Kutsun teid Mardimihkli katastriüksuste piiri ja piirimärkide 
kättenäitamisele. 16. juuni 2026 (teisipäev) algusega kell 11.00 piiripunkt 
nr 11 juures.

Piiride ja piirimärkide kättenäitamine toimub nimetatud katastriüksusel 
looduses. Oma soovist osaleda katastriüksuse piiride kättenäitamisel palun 
teatada hiljemalt 2 tööpäeva ette.

Ilmumata jätmise või kirjaliku seisukoha esitamata jätmise tagajärjed

   Kui Teil on piiri ja piirimärkide kohta märkusi, tuleb need esitada 
hiljemalt piiri kättenäitamisel looduses. Teie poolt esitatud märkused, 
taotlused ja seisukohad kantakse piiriprotokolli.

Piiriprotokolli allkirjastamine

   Pärast piiri kättenäitamist koostatakse 3 tööpäeva jooksul 
piiriprotokoll, mida saate allkirjastada digitaalselt. Soovi korral saate 
ilma piiride kättenäitamiseta piiriprotokolli allkirjastada.

Piirimärkide alalhoiukohustus

   Kinnisasja omanik peab tagama piirimärgistuse säilimise. Te ei või 
piirimärke iseseisvalt muuta

ega ümber paigutada (asjaõigusseaduse § 128 lg 2).

Kui teil on lisaküsimusi, palun võtke minuga ühendust.

Lugupidamisega

Vallo Hansen

Maamõõtja (maakorraldustööde tegevuslitsents nr 616)

Tel: +372 5115145

Kutsele on lisatud piirikirjeldus, piiride kindlaksmääramise selgitus ja 
koos selgitavate skeemidega.