Subject: 26/7-1.2/14-1-1 Narva-Jõesuu linna Narva-Jõesuu linnas ,Aia tn 48a ja 50 maa-ala üldplaneeringut muutva detailplaneeringu ,kooskõlastamiseks esitamine
From: "Olga Rudomina" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Cc: Narva-Jõesuu Linnavalitsus <[email-masked]>, "Tatiana Markova" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jun 2026 14:44:54 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Narva-Jõesuu linna Narva-Jõesuu linnas Aia tn 48a ja 50 maa-ala 
üldplaneeringut muutva detailplaneeringu kooskõlastamiseks esitamine

Narva-Jõesuu linna Narva-Jõesuu linnas Aia tn 48a ja 50 maa-ala 
üldplaneeringut muutev detailplaneering algatati Narva-Jõesuu Linnavolikogu 
06.08.2025 otsusega nr 126. Detailplaneeringu koostamise eesmärk on 
moodustada Aia tn 48a ja 50 kinnistutest üks krunt ning kavandada sellele 
ehitusõigus hotellikompleksi laiendamiseks. Kavandatud juurdeehitis on 
9-korruseline majutusblokk (kõrgusega kuni 40 m maapinnast) koos 
2-korruselise parkimishoonega Lembitu tänava poolsesse krundiossa. 
Olemasolev hoone (Meresuu SPA) ühendatakse kavandatavaga galerii abil. Uus 
hooneosa on Aia tänava ääres paigutatud olemasolevatest hoonetest maismaa 
poole (Aia tn 48b kinnistul asub EHR-i andmetel olemasolev alajaam). 
Detailplaneeringuga kavandatakse üldplaneeringuga määratud hoonestuse 
kõrguspiirangu ületamine (planeerimisseaduse § 142 lg 1 p 2) viie korruse 
võrra.

Detailplaneeringu eskiisi avalik väljapanek toimus 22.12.2025–22.01.2026 
ning avaliku väljapaneku tulemuste avalik arutelu toimus 11.02.2026 
Narva-Jõesuu Linnavalitsuse saalis kell 17.30 ja veebis. Arutelul osalesid 
linnavalitsuse töötajad ja planeerija esindajad. Detailplaneeringu 
seletuskirja täiendati Maa- ja Ruumiameti ettepanekute alusel: täiendati 
üldplaneeringu muutmise põhjendusi ning lisati 3D-mudel kavandatud 
hoonestuse mõju kirjeldamiseks naaberkinnistutele.

Detailplaneeringu lahendus on korrigeeritud teie 14.05.2026 kirja nr 
7.2-3.3/3020-2 alusel.

Planeerimisseaduse (edaspidi PlanS) § 85 lg 1 kohaselt esitatakse 
üldplaneering (antud juhul detailplaneering) kooskõlastamiseks käesoleva 
seaduse § 76 lõikes 1 nimetatud asutustele. Vastavalt planeerimisseadusele 
ja määrusele „Planeeringute koostamisel koostöö tegemise kord ja 
planeeringute kooskõlastamise alused“ esitame teile detailplaneeringu 
kooskõlastamiseks. Planeerimisseaduse § 85 lg 2 kohaselt, kui kooskõlastaja 
ei ole 30 päeva jooksul detailplaneeringu eelnõu saamisest arvates 
kooskõlastamisest keeldunud ega taotlenud tähtaja pikendamist, loetakse 
detailplaneering kooskõlastaja poolt vaikimisi kooskõlastatuks. 
Planeerimisseaduse § 85 lg 3 kohaselt, kui kooskõlastamisel ei viidata 
vastuolule õigusaktiga või maakonnaplaneeringuga, loetakse detailplaneering 
kooskõlastatuks.

Detailplaneeringu eelnõu dokumentidega on võimalik tutvuda lingil (II 
kooskõlastusring):  <https://files.teliahybridcloud.com/f/12144327> 
https://files.teliahybridcloud.com/f/12144327

-- 

Lugupidamisega

Olga Rudomina

Planeeringuspetsialist

Narva-Jõesuu Linnavalitsus

mob +372 5302 0276

e-mail [email-masked] <mailto:[email-masked]>