Subject: Re: Ettekirjutus
From: "Riho Kaarna" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Jul 2026 15:53:45 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere, tänan teavituse eest ja väga vabandan, et selline olukord tekkis.
TARVIK süsteemis on olnud probleeme, mis muidugi ei vabanda viivitust.
Nüüd õnnestus suitsueemaldussüsteemide osa kustutada ja alles jäi vaid see 
osa, mille pädevus vastutaval spetsialistil on.
Samas kinnitan, et Polyline OÜ pole teostanud suitsueemaldussüsteemide 
ehitamist ja hooldust.

Vabandust segaduse pärast.

Lugupidamisega,
Riho Kaarna
Polyline OÜ
juhatuse liige
5119140

Kontakt Päästeamet (<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >) 
kirjutas kuupäeval N, 2. juuli 2026 kell 15:31:

PÄÄSTEAMET

Tere!

Teile on saadetud Päästeameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument 
Ettekirjutus, mis on registreeritud 02.07.2026, numbriga 7.2-6.3/95.

Kontaktinfo

E - R 8.15-17.00, R 8.15-15.45
aadress: Raua 2, 10124 Tallinn
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.rescue.ee/et/strateegia>