Subject: Eesti Kaubandus-Tööstuskoja tagasiside Vabariigi Valitsuse määruse 'Euroopa Komisjoni ja Euroopa Liidu Nõukogu grupierandite määruste rakendamine konkurentsiseaduse § 6 lõike 1 kohaldamisel' muutmise eelnõu kohta
From: "Sandra Melani Mellikov" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>,Natalia Mäekivi - JUSTDIGI <[email-masked]>
Cc: "Marko Udras" <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Jul 2026 12:52:33 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Suur tänu, et kaasasite Kaubandus-Tööstuskoda seoses Vabariigi Valitsuse 
määruse 'Euroopa Komisjoni ja Euroopa Liidu Nõukogu grupierandite määruste 
rakendamine konkurentsiseaduse § 6 lõike 1 kohaldamisel' muutmise eelnõuga. 
Oleme eelnõu sisuga tutvunud, kuid meil ei ole praegu täiendavaid 
kommentaare ega ettepanekuid eelnõu kohta.

Lugupidamisega

Sandra Melani Mellikov

Jurist

Eesti Kaubandus‑Tööstuskoda

E‑post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

 <tel:+372%20604%200071> +372 604 0071

 <https://www.koda.ee/>

 <https://www.koda.ee/> www.koda.ee    <https://www.ettevotluskonkurss.ee/> 
www.ettevotluskonkurss.ee   <https://enterprise-europe.ee/> 
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>

 <https://www.linkedin.com/company/ecci/>

 <http://www.enterprise-europe.ee/>

 <https://een.ec.europa.eu/>