Subject: Pöördumine riigitee 22140
From: "Pekka Mononen" <[email-masked]>
To: Rao Jürison <[email-masked]>
Cc: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 29 May 2026 14:58:38 +0300

Tere

Täname Teid eskiisjoonise eest, mis annab võimaluse juurdepääsuks
Kesktänav T1 krundi kaudu.

Tutvusime joonisega, kuid peame tõdema, et see lahendus ei saa olla meie
jaoks sellisel kujul vastuvõetav.

Toome välja põhjendused järgmiselt:

Must katkendjoon peaks tähistama projekti/ehituse töömaa piiri. Seega
antud juhul meie olemasolev juurdepääs likvideeritakse ning

Transpordiamet on valmis teostama uue lahenduse ainult töömaa piirini ning
edasine juurdepääsu osa peaks olema ettevõtja enda kohustus.

See ei ole aktsepteeritav, kuna see tekitab meile täiendavat rahalist
lisakulu. Riigitee projekti realiseerimine ei tohi kaasa tuua maaomanikule
täiendavate rahaliste kohutsuste tekkimist.

Teiseks muutuks selle tõttu meie krundil parkimiskorraldus – parkimiskohad
vähenevad ja see ei ole aktsepteeritav.

Eeskiisil esitatud raskeveokite juurdepääsu asukoht tähistatud punase
kastiga.

Kokkuvõtvalt soovime siisiki ka vastuseid oma eelmistes pöördumistes
toodud ettepanekutele/küsimustele. (manuses olev kiri)

Täiendava juurdepääsu lisamine ringristmikult (nt kasvõi ühesuunalisena)
ning krundi loodenurgas olemasoleva juurdepääsu modelleerimine
raskeveokitega juurdepääsuks.

Lugupidamisega

Pekka Mononen

Baltoil AS juhataja