Subject: Kinnistusregistri X-tee teenuse avamise taotlus Saue vallale Spokus
From: "Indrek Eensaar" <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Cc: "Marika Makstin" <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Sep 2025 12:34:14 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

SPOKU-s on tekkinud vajadus vahetada välja kinnisturaamatu teenus 
"Kinnistu_Lihtandmed" teise versiooni vastu: "Kinnistu_Lihtandmed_v3". 
Vajadus seisneb selles, et esimene versioon "Kinnistu_Lihtandmed" tagastab 
liiga palju andmeid, mis tekitab probleeme eesti.ee-s andmejälgijas ja 
andmekaitse poole peal andmete liiasuse pärast. Seoses eeltooduga taotleme 
päringu "Kinnistu_Lihtandmed_v3" avamist.

Lugupidamisega

Indrek Eensaar

arendusosakonna juhataja

tel  <fax:+372%20654%201158> +372 654 1158

,

GSM  <tel:+372%20511%204930> +372 511 4930

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.sauevald.ee

 <http://www.sauevald.ee/>