Subject: Joogiveehaarde valgala või toiteala riskihindamine
From: "Kristiina Soovik" <[email-masked]>
To: "Aleksandra Rammul" <[email-masked]>
Cc: "Pilleriin Kalmus" <[email-masked]>,Raili Kärmas <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Jul 2025 10:57:29 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Aleksandra, aitäh selgituste eest seoses riskihindamisega. Võtan meie
telefonivestluse kokku:

*	Riskihindamise tööriist on aktiivses arenduse faasis ning tähtaeg
on 2025 a detsember.
*	Riskihindamise tööriist hõlmab mõlemat:

*	joogiveehaarde valgala või toiteala riskihindamine
*	veevarustussüsteemi riskihindamine.

*	Terviseametil on sügisel plaanis riskihindamise osas teha laiem
teavitus, pressiteade vms.
*	Vee-ettevõtetele on soovitus tööriist ära oodata ja selle abiga
riskihindamised läbi viia. See tähendab, et me ise praegu midagi ette
valmistama, eraldi riskihinnangut koostama ei pea ja vee-ettevõtetele jääb
2026 aasta esimene pool tööriista abiga riskihinnangu koostamiseks.

Soovin täpsustada Ülemiste järve valgala osas. Kas saan õigesti aru, et
uus tööriist võimaldab ka Ülemiste Järve valgala riskihindamise läbi viia
ja Tallinna Vesi ei ole siin erand ega pea eraldi riskihinnangut
moodustama?

Ilusat suve jätku

Kristiina Soovik

Veekvaliteedi juht

AS Tallinna Vesi

+372 5661 9942

  _____

Edastatud informatsioon on mõeldud ainult sellele era- või juriidilisele
isikule, kellele see on adresseeritud ning võib sisaldada
konfidentsiaalset ja/või salastatud materjali. Selle informatsiooni
läbilugemine, taasedastamine, levitamine või muul viisil kasutamine või
tegutsemine sellest tulenevalt teiste era- või juriidiliste isikute poolt
kui eeldatav saaja, on keelatud. Kui te saite antud sõnumi ekslikult,
palun võtke ühendust saatjaga ning kustutage materjal arvutist.
  _____

The information transmitted is intended only for the person or entity to
which it is addressed and may contain confidential and/or privileged
material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or
taking of any action in reliance upon, this information by persons or
entities other than the intended recipient is prohibited. If you received
this in error, please contact the sender and delete the material from any
computer.
  _____

AS Tallinna Vesi - Ädala 10, Tallinn 10614 | Tel: 62 62 200 | Faks: 62 62
300 | tvesi (ät) tvesi.ee