Subject: ESVL infopäring - Venemaa / Valgevene regulatsioonid
From: Eesti Sportliku Vabavõitluse Liit <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "min - KUM" <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Mar 2026 17:01:55 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Pöördun Teie poole seoses hetkeolukorraga rahvusvahelises spordis, mis 
puudutavad Eesti sportlaste, treenerite ja spordiorganisatsioonide osalemist 
Venemaal ja Valgevenes toimuvatel spordiüritustel.

Palun Teie selgitusi järgmistes küsimustes:

1.	Millised seadused, määrused või ametlikud otsused kehtivad hetkel Eesti 
sportlaste ja spordiorganisatsioonide osalemise kohta Venemaal ja Valgevenes 
toimuvatel võistlustel, treeninglaagrites või muudes spordiüritustel?
2.	Mis on kehtivad konkreetsed piirangud või keelud seoses koostööga Venemaa 
ja Valgevene spordiorganisatsioonide, klubide või treeneritega?
3.	Millised sanktsioonid või võimalikud tagajärjed võivad kaasneda juhul, 
kui Eesti sportlane, treener või organisatsioon osaleb nimetatud riikides 
toimuvatel spordiüritustel vastuolus kehtivate reeglite või juhistega?
4.	Kas Eestis kehtivad selles küsimuses pigem siduvad regulatsioonid või 
soovituslikud juhised ning kuidas neid praktikas tõlgendada?
5.	Millised on hetkel kehtivad soovitused Eesti spordiorganisatsioonidele 
seoses Venemaal ja Valgevenes toimuvatel üritustel osalemisega?

Oleksime väga tänulikud, kui saaksite anda võimalikult selge ja ajakohase 
ülevaate, et tagada meie tegevuse vastavus kehtivatele nõuetele ja headele 
tavadele.

-- 

Tervitades
Kristina Nisuma
Eesti Sportliku Vabavõitluse Liit
+372 53099135

www.instagram.com/estonian_mma_federation/ 
<https://www.instagram.com/estonian_mma_federation/>
www.facebook.com/EestiSportlikuVabavoitluseLiit 
<http://www.facebook.com/EestiSportlikuVabavoitluseLiit>

www.mma.ee <http://www.mma.ee/>

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4z_Fd_t8r8JMpKjB4u2Edf0kMSZ35OGckkI5fPmDb0FGIR73Ke5aAQSN9SWgFIHpLaUNMsV7W8>