Subject: FW: Ettepanekute küsimine
From: "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>
To: "Karine Grigorjan-Algmaa - TLRKK" <[email-masked]>, "Mai Kurul - TRKK" <[email-masked]>, "Tartu HK Menetlus - KOHTUD" <[email-masked]>
Date: Fri, 24 Jul 2026 14:17:49 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, July 24, 2026 2:09 PM
To: Eesti Advokatuur <[email-masked]>; Prokuratuurid info - PROKS 
<[email-masked]>; Tartu Ülikool <[email-masked]>; Info - EKEI <[email-masked]>; 
Õiguskantsleri Kantselei - OKK <[email-masked]>; Kohtute 
Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD 
<[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute 
Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD 
<[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute 
Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD 
<[email-masked]>
Subject: Ettepanekute küsimine

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Riigikohtu dokumendihaldussüsteemi kaudu dokument 
Ettepanekute küsimine - kohtunike koolitusprogrammi 2027 projekt 
(24.07.2026), mis on registreeritud 24.07.2026, numbriga 9-23/26-391-1.

Kontaktinfo
Riigikohus
Lossi 17
50093 Tartu
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
telefon: 7309002, 7309037