Subject: Vabariigi Valitsuse määruse 'Euroopa Komisjoni ja Euroopa Liidu Nõukogu grupierandite määruste rakendamine konkurentsiseaduse § 6 lõike 1 kohaldamisel' (grupierandid) muutmise eelnõu esitamine kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks
From: <[email-masked]>
To: Eesti Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>,Eesti Tööandjate Keskliit <[email-masked]>, "Eesti Kaupmeeste Liit" <[email-masked]>, "Teenusmajanduse Koda" <[email-masked]>,Eesti Otsemüügi Assotsiatsioon <[email-masked]>, "Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liit" <[email-masked]>, "Eesti E-kaubanduse Liit" <[email-masked]>,Eesti Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsioon <[email-masked]>,Eesti Suurettevõtjate Assotsiatsioon <[email-masked]>, "Eesti Tarbijakaitse Liit" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute
Date: Thu, 16 Jul 2026 10:29:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Ootame tagasisidet 30.07.2026, link EIS-i

https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/81958ba7-b820-47c6-b236-94ffc80c4178

Pealkiri: Vabariigi Valitsuse määruse "Euroopa Komisjoni ja Euroopa Liidu 
Nõukogu grupierandite määruste rakendamine konkurentsiseaduse § 6 lõike 1 
kohaldamisel" (grupierandid) muutmise eelnõu esitamine kooskõlastamiseks ja 
arvamuse avaldamiseks

Registreerimise kuupäev: 15.07.2026

Registreerimise number: 8-1/5392-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked]
www.justdigi.ee