Subject: FW: Kinnisasja võõrandamisest teatamine - Mäe tn 7 juurdelõige, Kukruse linnaosa, Kohtla-Järve linn
From: Regionaal- ja Põllumajandusministeerium <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jul 2026 10:42:35 +0300

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium

Tere

Edastame vastavalt kuuluvusele.

Lugupidamisega

Regionaal- ja Põllumajandusministeerium

Suur-Ameerika 1 | 10122 Tallinn

625 6101 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>  | www.agri.ee
<http://www.agri.ee/>

From: Julia Pettai <[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 16, 2026 5:02 PM
To: Regionaal- ja Põllumajandusministeerium <[email-masked]>
Subject: Kinnisasja võõrandamisest teatamine - Mäe tn 7 juurdelõige,
Kukruse linnaosa, Kohtla-Järve linn

Tere.

Mäe tn 7 juurdelõige on antud Kohtla-Järve linnale riigivaraseaduse alusel
tasuta sihtotstarbeliseks kasutamiseks.

Nüüd soovib linn võõrandada kinnisasja Mäe tn 7, millega on seotud Mäe tn
7 juurdelõige.

Tulenevalt kinnisasja tasuta võõrandamise lepingu punktist 3.3.4.
Teavitame nimetatud kinnisasja võõrandamisest.

Esmalt selgitame välja kinnisasja vajalikkuse riigile.

Lugupidamisega

Julia Pettai

Linnamajanduse peaspetsialist

+372 5870 6578

Kohtla-Järve Linnavalitsus

www.kohtla-jarve.ee <http://www.kohtla-jarve.ee/>

30395, Keskallee 19, Kohtla-Järve

***AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegaal.