Subject: Kanepi-Otepää 10kV õhuliinil Lainasoo haruliini rek. Hino küla, Kanepi vald, Põlvamaa
From: "Erik, Aap" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>, "Peeter Uibo" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Aug 2025 14:57:40 +0300

Tere,

Saadan kooskõlastamiseks Kanepi-Otepää keskpingeliini ühe haruliini
osalise rekonstrueerimise projekti. Tööde käigus asendatakse ühel ette
antud lõigul keskpinge õhuliinil paljasjuhtmed kaetud juhtmetega, uuele
juhtmele mittesobivad postid asendatakse uute puitpostidega. Tööd jäävad
tee kaitsevööndisse.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Aap Erik

Kagu piirkonna

Välisvõrkude vanemprojekteerija

Vilja 14c, Võru, 65605

Mob +372 5309 0199

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.